Sabtu, 16 Julai 2011

assalamualaikum wbt

pagi2 sabtu adalah waktu yang terbaik nak 'NGANDO' sampai petang. *anak dara tak digalakkan oke*.  pagi2 lagi aku dah terbangun, bengang2. time weekdays tak pulak mata ni nak bangun pagi awal2. 

bangun2 je aku dari tidur terus tengok laptop sebelah. astaga! masih on, brodben pun still connected. pagi2 g dah tengok melambak2 notification Fb. malas nak layan, tapi aku terus segar lepas tengok noti dari ex aku! *ex cinta pertama dulu2, zaman tok kadok*

akhirnya, pencarian aku berakhir, nasib baik da FB. tapi yang tak boleh blah dia dah ad awekla~ hmmm
but nevermind,as long aku tahu dia dah ada kapel n ada orang jaga dia. baguzla dia happy kan. tak macam aku. apa2pun aku doakan kebahagiaan lelaki pertama yang mengajar aku erti perhubungan. ajar hal cintan cintun ni. kitaorg sama2 first love masing. diaa 1st love aku. dan dia pun sama... kot. muahahah

dari awal tahun aku cuba menjejaki dia. tapi, pada masa yang sama kecewa jugakla. he is the best man i ever date. beruntung la mem dia. hope jagala dia betul2 yerrr.. hihihi.. *senyum keciwa*

(:

Tiada ulasan: