Khamis, 2 Jun 2011

kopi kecikkan payudara?perfume sebagai peransang? ubat titik mata merosakkan mata?

Kopi ada ifek kecikkan payudara???  


Saintis Sweden call aku semalam, diorang cakap tyme diorang kaji tentang barah diorang menemui hasil lain.
Mamat tu cakap kat aku, kerap minum kopi boleh kecikkan payudara! Kesimpulan daripada jurnal terbitan Britain, 50% daripada wanita ketagih caffeine mengalaminya. Wanita yang minum 3 cawan kopi sehari di katakan bakal menukar saiz coli lebih kecil.

• It is for real??.. how about kat mesia??... ummm.. IDT so~ muahahaha…


wangian peransang


Rachel herz, professor dari brown university dan penulis the scent of desire mengatakan bahawa wangian berperanan penting utuk menimbulkan daya penarik lawan sejenis. Kajian menunjukakan aroma lelaki merupakan salah satu factor utama menentukan daya tarikan wanita kepadanya. Pada kajian tersebut juga ,mengatakan aroma LICORICE & MENTIMUN meningkatkan aliran darah ke kawasan vagina sekitar 13%. Sementara itu, aroma PAI LABU dan LAVENDER meningkatkan sebanyak 11%. Selain itu terbukti juga, lelaki terbangkit ghairahnya dengan aroma lavender!!!!

aku tertanya2, pa benda licorice.ni la dia~

• Yang nak nikah, ko tau dh perfume pa ko nak pakai?.. ngengehnegh.. XD


Ubat titis mata boleh memudaratkan



Semua orang pernah pakai eyedrop kan. Bagi sakit biasa, memang dapat membantu. Tapi, bagi pengguna sakit mata yang disebabakan oleh GLAUKOMA disertai dengan rasa sakit di bahgian kepala dan tekanan pada bebola mata dapat dijejaskan oleh Ubt sakit mata. Disebabkan, ianya mengandungi pengawet dan KOTIKOSTEROID. Tidak boleh digunakan dengan kerap. maximum bertahan sebulan selepas dibuka. Bahkan bagi ubat yang ada natibiotik pun hanya boleh diguna sekali dan terus dbuang kerana kepekatan akan berubah dan keberkesanananaya berkurang.
( sama juga dengan penicillin yang doctor bagi. Mesti habiskan walaupun ko dh sihat)




*hanya berkongsi, maafkan jika ada tersilap dan abaikan bahasa tungang langgang saya. (:

Tiada ulasan: