Isnin, 9 Mei 2011

penderaan KIDNEY dan OTAK time EXAM FINAL!



dah masuk hari ke 4 aku duduk final test ni. dan dah masuk 3 hari aku di dera! wuwuwuwu~~~
kesiannya aku. kenapala time final ni jugakla PENDERA ni datang. student lain semua oke2 je study well. aku terpaksa menglipat kali ganda kan usaha nak study. dahla sem ni ujian 'keras' sangat2!.. wuwuwu~ kesiannya aku............
 
aku kena dera oleh DEMAM. bayangkanla hari pertama exam aku kena GASTRIK. ya ALLAH bukan main sensara jiwa ragaku jawab exam tyme gastrik. dengan fikir nak jawab soklan g, nak ke toilet lagi. nak mutah. omg! dahla takde ubat gastrik. telan jela ubat universal medicine. memang takde ubat lain. PARACETAMOL la jawab nya. *nak diet konon, padahal takde $$ nak makan. -.-


amacam? seksi kan aku demam. ;p

hari ke2 aku exam, dapatla pulak BATUK2.then tambah pulak dengan FLU yang amat menyesakkan lobang hidongku. n i more thing, dari dulu g aku bagitau parent aku yang aku ni ASMA. tapi diorang tak caye. wuwuwu~ lemahnya jantong aku nak menampong MY CRAZY COUGH!.. masuk hari ke3 demam aku betambah2 POWER. dengan KILLER subject nay lagi. memang boleh mati ko tau!..

 
oleh keran aku memang TAKLA biasa nak jumpa doktor2 tyme sakit, aku tak pergi la klinik. apa jugala yang MA tu dapat buat. kasi panas aku adala. berjalan pergi klinik pun dah macam suster ngensot, boleh pulak dia kata aku tak demam. enak aja lo!.. paling2 doktor2 d dunia ni bagi paracetamol ja pun.paracetamol itu adalah panadol ye.


dengan berbekalkan 'keberdikarian' aku. mengemis di bilik2 kawan cari ubat. dengan panadol abis sepapan. ubat batuk member aku abis sebotol. ubat flu abis 4 bijik.soluble paracetamol abis sepapan. tak jugak baek2. tak juga aku dapat tidur dengan nyeyaknya. nak studynya lagi. tuhan ja tahu.


malam tadi aku habiskan seluruh malam aku dengan pergi toilet LAPANPULUHLAPAN kali bwng sisa kumuhan yang KIDNEY aku tapis ubat2 yang aku telan sampai warna urine pun dah macam aek mati. kesian tengok OTAK aku, bangun tido bukak buku. makan bukak buku. tido 3 jam pastu bakak lagi buku.sebab carrymark aku 'huduh', tula pasal. padan muka!

aku pegi xray. dokto tu cakap otak dah jd cmni. *mintak jaoh*
berpenyakit jugak aku ni ye. hehehe.banyak betul dugaan aku tyme final ni. harap2 takde paper repeat. AMIN~

stress2 pun msh cun oo. (:

*peringatan*
kalau kita demam kan. o sakit jangan mengeluh dan menyalahkan nasib. sebab itu adalah untuk menghapus dosa2 kecik kita. jd, ALHAMDULLILLAH aku masih dapat merasai bagaimana rasanya sakit. ^^

Tiada ulasan: